Plán aktivit

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
Naši žáci si zahráli ve společném orchestru žáků ZUŠ a členů JFO
24
Naši žáci si zahráli ve společném orchestru žáků ZUŠ a členů JFO
25
Naši žáci si zahráli ve společném orchestru žáků ZUŠ a členů JFO
26 27 28 29
30 31 1
Organizace zahájení školního roku 2021 / 2022
2
Organizace zahájení školního roku 2021 / 2022
Pozvánka k dodatečnému zápisu ve dnech 2. - 3. 9. 2021
3
Organizace zahájení školního roku 2021 / 2022
Pozvánka k dodatečnému zápisu ve dnech 2. - 3. 9. 2021
4 5

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > O škole > Školní rok > Aktuality > ORGANIZACE VÝUKY ŽÁKŮ OD 12. 4. 2021

ORGANIZACE VÝUKY ŽÁKŮ OD 12. 4. 2021



Vážení rodiče, milí žáci, od pondělí 12. 4. 2021 bude individuální výuka hudebního oboru probíhat prezenční formou ve škole. Kolektivní výuka všech oborů pokračuje distančním způsobem.

 

ORGANIZACE VÝUKY ŽÁKŮ OD 12. 4. 2021

 

  1. HUDEBNÍ OBOR
  • Individuální výuka (1 učitel + 1 žák v učebně) probíhá v prezenční formě ve škole podle platného rozvrhu hodin.
  • Výuka skupinek – výuka probíhá v prezenční formě ve škole v rozdělené vyučovací hodině po 20 minutách (vždy 1 žák a 1 učitel v hodině) v době podle platného rozvrhu hodin, začátek a konec lekce každého žáka upřesní rodičům učitelé.
  • Zletilý žák nebo zákonný zástupce nezletilého žáka může požádat o pokračování individuální výuky distanční formou.
  • Kolektivní výuka – probíhá distanční formou s možností individuálních konzultací po předchozí dohodě s učitelem.

               

  1. Výtvarný, taneční a literárně – dramatický obor
  • Výuka všech předmětů probíhá distanční formou s možností individuálních konzultací po předchozí dohodě s učitelem.

 

  1. Hygienická a protiepidemická pravidla provozu školy
  • Vstup do budov školy je umožněn pouze žákům a zaměstnancům bez příznaků respiračního onemocnění.
  • Vstup třetích osob (mimo žáky a zaměstnance) do prostor školy je možný jen v důvodných případech (kontrolní orgány, osoby zajišťující řemeslné práce či jiné neodkladné služby) - za přijetí režimových opatření minimalizujících styk s žáky (respirátor, rozestupy minimálně 2 metry, dezinfekce rukou, omezení doby pobytu ve škole na nezbytné minimum).
  • Testování žáků v ZUŠ neprobíhá, na individuální výuku a individuální konzultace se tato povinnost nevztahuje. Zaměstnanci školy se budou pravidelně testovat podle stanovených opatření.
  • Žáci po celou dobu pobytu ve škole jsou povinni nosit ochranu dýchacích cest – min. chirurgické roušky, dospělé osoby respirátory (FFP2, KN 95). Roušky i respirátory musí splňovat požadované normy dle Mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví.
  • V rámci vzdělávací aktivity, jejíž charakter neumožňuje nošení ochranného prostředku (hra na dechové nástroje, tanec, zpěv) žáci mohou roušku odložit do připraveného sáčku. Po tuto dobu je nutné dodržovat rozestupy minimálně 2 metry.
  • Ve výjimečných případech, kdy je nezbytné, aby žák při výuce viděl na ústa učitele, mohou učitelé po omezenou dobu nahradit respirátor ochranným štítem.
  • Žák přichází do školy nejdříve 5 minut před začátkem výuky a odchází bezprostředně po jejím skončení.
  • Před vstupem do učebny si žák důkladně umyje ruce (20 – 30 sekund teplou vodou) a použije dezinfekci.
  • V učebnách je nutné pravidelné větrání – 5 minut po každé vyučovací hodině (lekci každého žáka) nebo průběžně po 30 minutách.

 

                                                                                                                                                                                                                      Mgr. Ludmila Smetanová, ředitelka školy