Plán aktivit

P Ú S Č P S N
30 31 1
Organizace zahájení školního roku 2021 / 2022
2
Organizace zahájení školního roku 2021 / 2022
Pozvánka k dodatečnému zápisu ve dnech 2. - 3. 9. 2021
3
Organizace zahájení školního roku 2021 / 2022
Pozvánka k dodatečnému zápisu ve dnech 2. - 3. 9. 2021
4 5
6 7 8 9
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
10
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
11
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
12
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
13
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
14
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
15
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
16
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
17
Dodatečný zápis do ZUŠ Uničov
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Výtvarný obor

Výtvarný obor

Výtvarný obor má své učebny v budově ZUŠ, Masarykovo náměstí, 2. patro.

Výtvarný obor byl na ZUŠ Uničov založen v roce 1966. Během své existence prošel mnohými změnami – z malé místnosti, vybavené nejnutnějším zázemím, se přemístil do nových prostor, což umožnilo zřídit kompletně vybavenou keramickou dílnu, ateliér se stojany, grafickými lisy, počítači, audio a videotechnikou, interaktivní tabulí.

Výtvarný obor

Žáci jsou kromě běžné výuky připravováni ke studiu na školách uměleckých směrů. Někteří z nich dosahují mimořádných výsledků a podařilo se jim prosadit na české výtvarné scéně.

Výtvarný obor

Pro prezentaci žákovských prací je určena Nová galerie v budově školy, kde vystavují také bývalí absolventi, profesionální tvůrci nebo studenti vysokých škol. K vernisážím, které jsou společným setkáním žáků výtvarného oboru, rodičů, příznivců a přátel školy, patří  vystoupení žáků hudebních oddělení nebo tanečního oboru naší školy.

Výtvarný obor

Součástí vzdělávání je i návštěva galerií a muzeí.   Výtvarný obor pořádá pro své žáky exkurze do významných výstavních instutucí: např. v Praze Národní galerie, Centrum pro současné umění DOX. Žáci navštěvují galerie v regionu. V Olomouci pravidělně absolvují animační výukový program  v Muzeu umění pod vedením odborných pracovníků.

Výtvarný obor

Výtvarný obor